|
Sv: Easy-Life februar 2010
På mitt kurs fikk vi beskjed om å gå på kosterstattere til vi hadde nådd ønsket vekt. og etter det skulle man begynne på stabiliseringen. Synes 14 uker er lenge jeg, forøvrig er 14 uker bare et tall jeg har fått inn i hodet mitt. Men skal jo ned en del, så regner jo med at det tar sin tid. Og i og med at jeg ikke raaaaser ned i vekt slik jeg ser mange andre gjør. Så er det nok realistisk også. Fredag har jeg 5 ukers jubileum, og håper vekten er under 73 kg da.
Hvor mye vann drikker dere? Jeg drikker ENORMT mye føles det som, hvertfall 5-6 flasker a 7 dl, om ikke mer hver dag, pluss shakene. Vann er vel ikke så ille.
I tillegg opplever jeg at dersom jeg veier meg dagen etter trening, så veier jeg mer enn før trening. Jeg har derfor bestemt meg for å veie meg lørdag morgen, da jeg har innvilget meg treningsfri fredager.
Har også begynt å snakke litt med en personlig trener i forhold til å begynne med det. Min egen trening blir veldig ensformig, og det er jo ikke helt bra det heller.
Trener 4 ganger i uken, prøver meg på 5 denne uken. Har ingen problem med manglende energi for øvrig. Er som de fleste andre sliten etter lange dager på jobb, men ikke noe som hindrer meg i å trene eller gjøre andre ting.
Hva trener dere? Noen som har erfaring med PT? Jeg ønsker meg den ene boken fra ketolyse sidene, om å holde vekten når man har gått ned uavhengig av hvilken metode man brukte. For tiden er jeg dessverre blakk pga kosterstattere er dyrt og mann og barn må ha mat de også..
Gir meg selv klapp på skulderen for at jeg er blitt flinkere til å tenke sunt kosthold i forhold til hva mannen og barnet spiser!
Gleder meg til sommeren.
|