Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 18:30   #27
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Bare et lite tips... Det å kutte ut poser/måltider vil på sikt ikke være noe lurt... Kroppen får jo minimalt med kalorier som det er på en full dagsrasjon, ca 550 kcal bare. Det er egentlig litt lite, så om du kutter noe av det vil kroppen bare spare på det lille den får, og vekten stagnerer... Så det er nok lurt å få i seg alt, da holder du forbrenningen oppe.
Det er vel verdt en uke ekstra på pulver?

Enig - og jeg har fått i meg dagsdosene hver dag. Det er bare en liten kamp... men jeg har bestemt meg for å kutte ut pulver nå. Tror jeg får ketolyseboka i posten i morgen, så jeg på sporingen - så da skal jeg prøve det i steden.

I dag har jeg spist litt - har funnet lavkarbo/ketolyse tips på forumet som jeg tester ut. Skal sjekke om det fungerte eller ikke om et par timer (ketostix). Det er bursdag på gang - og da måtte jeg spise litt av det som var lavkarbo, fant jeg ut.