Sv: Easy-Life februar 2010
Heisann
Jeg begynte på kurs den 21. januar og er idag på min 10. dag med pulver. Skal holde ut i tre uker, og har nedtelling hver dag til dag 21. Ser for meg at dag 22 blir det fest, men innser jo at det ikke blir det for det er ikke snakk om at vekten skal på igjen. Har gått ned vel 4 kg så langt og er strålende fornøyd med at dette funker. Hadde nesten begynt å tro at jeg ikke kunne slanke meg etter mage mislykkede forsøk. Men det å kunne begynne å gå over i en mer normal fase med kosthold er uansett en fest bare å tenke på. Og tanken på en sommer med lett kropp er også en fest, og når man allerede kan se i speilet at det funker er dette flott spør du meg.
Det går greit med pulveret nå, det er jo forferdelig kjedelig men det går seg til. Problemet er slapphet og svimmelhet på ettermiddag og kveld. Jeg har før jeg begynte på kuren alltid trent masse og hardt og det er det ikke snakk om nå, så slapp som jeg er. Det synes jeg er kjedelig og kanskje litt skremmende.
Hadde vært kjekt å høre fra noen som er over i sitt 2 år på dette, mht hvordan kosthold fungerer og hvor vanskelig/lett det er å stabilisere.

|