|
Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?
Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.
Nå er det andre uken uten vektnedgang Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har kun gått ned 2 kg siden start i midten av jan. men jeg skal søren ta ikke gi meg. Kanskje på tide å begynne å skrive ned hva jeg får i meg i løpet av dagen.
Hei igjen Karissima : ) Jeg har egentlig ikke lov å skrive her, for tør ikke melde meg på noen 5 kg i løpet av en måneds tråd.., men må bare si at jeg har det helt likt som deg. Begynte 4. januar og har kun gått ned 2,8 kg. Og uten en eneste sprekk! Bare et par rødvinsglass i denne perioden.
Spiser variert og godt, er stapp mett og ikke fysen på andre karbofarligheter i det hele tatt. Topp med alt man kan spise her, som ostekjeks og oopsie-roll osv. Har gått ned fra 106 cm rundt navelen til 87,5 cm så er fornøyd jeg ; ) Så tilbake til høsten -08 da jeg gikk på Foseids spisdegslank, og da hadde jeg etter 2 mnd gått ned 3,2 kg. Kanskje noen bare trenger lenger tid? Kroppen er også vant til sundt og lavkarbokosthold fra før - da tror jeg den tviholder enda mer - ironisk nok ; ) Men vet ikke altså..
PS jeg jobber opp fettet enda mer og proteinet enda litt mindre nå for å se om det løsner - hjemme med febersyk gutt og kaffe med cocosa; )
Lykke til deg og alle dere andre her inne!! : )

|