|
Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?
Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.
Dette lurer jeg også på! Mitt problem er at jeg har en tendens til å spise, selv om jeg ikke egentlig er sulten... Skal jeg kose meg, er det ofte mat/noe søtt som er det første jeg tenker på. Spiser en del godteri/sukker erstatninger + drikker pepsi max, og er heller ikke så flink å drikke nok vann. Om noen kan komme med en skikkelig bra meny, som jeg kan prøve å holde meg til, så hadde det vært kjempefint! Kanskje jeg faktisk klarer å gå ned litt fortere i vekt da, for nå har det stått ganske stilt i ukesvis... Gikk ned 1,4 kilo siden forrige mandag, men disse har visst kommet tilbake igjen bare siden i går
Hvis de kom på fra i går til i dag kan du nok regne med at det bare er vann Men det er kjempeviktig å drikke mye vann, kroppen trenger det for å bli kvitt alle avfallstoffene. Personlig har jeg ikke troen på at sukkererstatning er tingen. Noen eksperter mener at kroppen reagerer ganske likt på sukker og sukkererstatning, fordi når tungen smaker noe søtt, gir den beskjed til hjernen om at nå er det sukker på vei, også er vi i gang...
Jeg har ikke noe ukesmeny til deg desverre, jeg pleier bare å kikke litt rundt her på oppskrifter og sånn. Det viktigste er at man vil dette 100 %, hvis ikke klarer man det ikke, det er nemlig en viljeprøve. Men jeg har troa på deg, stå på 
|