Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 10:57   #192
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe...noen morgener er man litt svimeslåtten ja. Bra han sa fra da. Og så koselig med ferdiglaget omelett. Det gir vel cred ja!
Min frokost ble to knekkebrød med et kokt egg og philadelphia i dag. De ble ganske gode altså, men jeg tipper en time hos meg er mer passende steking, de ble litt vel godt stekt.. Jeg skjærte de i størrelse med klibrødene jeg.
Kaldt i dag ja! Man våkner hvertfall når man går til jobb...Rart hvordan man kommer inn i gode vaner, før var det bare en selvfølge og hoppe inn i bilen og kjøre til jobb, men etter jul har jeg nesten ikke gjort det noen dager. Det hender jeg får lov da, enten om det regner eller er skikkelig slapsete eller om jeg skal rett på trening etterpå. Men det er jo skikkelig forfriskende med en liten luftetur før man starter dagen.

I dag skal jeg lage middag sammen med en venninne, og da blir det og prøve kyllinggryten. Den er jeg skikkelig spent på! Gleder meg.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat