Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 09:58   #1281
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jeg har gjort det selv, men da med pinner av bambus. Ble fortalt før jeg dro at bambuspinner var de eneste pinnene som var lov på fly. Plastikk er jeg ikke sikker på

Trur det kjem litt an på kor du er, og personen du spør. Eg drog opp bambusstrikkepinnane mine i innsjekkinga på flyplassen i Brussel og spurte om eg kunne ta dei med inn på flyet, det var ein halvferdig pulsvarmar på pinnane, og dama vart veldig usikker, ho meinte dei var for tynne til å IKKJE skulle sjåast på som våpen.. Jaha? Tenkte eg.. Ho råda meg til å pakke dei vanleg bagasje, for som eg sa, eg var ikkje vidare interessert i å måtte gi dei frå meg.
Andre plassar har eg høyrt at ja eg kunne ta dei med fordi dei var av plastikk og var korte....(Det var i Norge.)

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF