Tirsdag og veldig kaldt . I dag tror jeg kanskje jeg var litt ekstra trøtt. Mannen hadde reist tidlig til Oslo i møter men laget omelett som sto klar på ovnen da jeg sto opp . Lurer på om han prøver å få seg plusspoeng.. he he.. Jeg skulle iallefall levere begge barna i dag , så sønnen min var med og leverte søstra i barnehagen, på vei til jobb setter jeg han av på en bussholdeplass ved siden av skolen...iallefall hvis jeg husker det da...noe jeg da ikke gjorde i dag..Jeg hørte plutselig en stemme i baksete som sa ehhh mamma bussholdeplassen.. Ja ja.. sånn kan det gå når man lever i en egen verden . Urinveisinfeksjonen er iallefall på hell , takket være tranebærkapsler!! Hurra! I går ble det intervaller på tredemølla , i dag blir det en spinningtime , og i morgen nok en x-fit time! Tror jeg legger inn en pause på torsdag. Jeg lurte også på å lage de knekkebrødene Victory. Ble det bra smak på dem? Veldig greit å ha ett alternativ til egg til frokost.. Mellommåltider er ikke jeg veldig god på heller nei. Var i starten men ikke nå lenger. Men får i meg ett mellommåltid kl 14.30-15.00 , og da blir det gjerne en dobbel null med vanilje og litt knuste nøtter. Synes de yoghurtene er veldig gode.. Til middag i dag blir det tacograteng fra helgen. Veldig greit med rester når man er alene med barn. En skal på skitrening og den andre i bursdag , så da blir det middag alene for mor! Setter faktisk veldig pris på stillhet i heimen når man er vant til å ha 2 bråkebøtter rundt seg til enhver tid... neida de bråker ikke så men det er deilig å være helt alene i huset av og til... Ha en fin tirsdag