Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 23:23   #19
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Jeg har mistet matlysta- setter jeg kroppen på sparebluss nå?

Opprinnelig lagt inn av novemberrosa, her.

Da skal jeg bytte ut eple er appelsin med grønnsakene som står anbefalt i fase 1.
Men jeg lurer på hvordan dere som går på Eurodietten gjør det i løpe av dagen,hva dere spiser og når. Jeg liker så veldig få av de produktene.

Hei!
Jeg spiser daglig:
frokost: choco cereals
lunsj: omelett eller suppe
middag: MYE grønnsaker, som regel woket, med en dasj soyasaus (har funnet en med lite karber) og hvitløk . Da smaker alle slags grønnsaker godt. Jeg er ikke så himla glad i middagsproduktene, så jeg spiser som regel vegetar soyaburger. Den er god. Får kjøpt den på eurodiettbutikken her i Belgia, og det er et ED-produkt, men vet ikke om den er å få kjøpt i Norge.
Kvelds: kjeks eller pannekake med kanel og litt søtningsmiddel.

Jeg blir også lei produktene av og til, spesielt de salte. Det går an å bytte ut med egg som du gjør, eller lage egne supper. Jeg lager mye spinatsuppe, blomkålsuppe osv. fra bunnen av selv. Er ikke mye jobb. Jeg går bra ned i vekt på tross av dette. Men du må vite litt om lavkarbokosthold for å ikke tukle det til. Det skal være både lite karbohydrater og lite kalorier i det du lager selv.

Håper det hjelper, ellers så får du finne en diett som inneholder mer av det du liker å spise....

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat