Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 22:43   #20
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg begynte på EasyLife kurs 28. januar - og er inne i 2. uka med kosterstatter. I andre uke fikk vi også beskjed om at vi kunne spise 1 salatmåltid om dagen + en liten kyllingfilét - så det har jeg gjort. Grønnsakene vi kan spise er litt begrenset - bladsalat, agurk, litt paprika og tomat. Ikke mais og ananas f.eks..Er ganske lei av å gå på kosterstatter, jeg da - og regner ikke med å gå på shake mer enn 2 uker. Kanskje litt kortere - da jeg ikke "orker" kjøpe flere suppeposer. Det er veldig varierende hvordan de ulike kursdeltakerne gjør det - noen gikk rett på mix, mens jeg valgte kosterstatter. Har følt meg helt ok - og er ikke spesielt sulten. Men er som sagt lei - og vil spise igjen.Skal prøve å følge matforslagene i kursheftet + supplere med generell lavkarbo. Men er langt fra sikker enda.EasyLife bar har jeg kjøpt og den erstatter en pose. MEN - den smaker pyton, og det er bare stahet som gjør at jeg har fått den i meg. Når jeg har spist den siste skal jeg ikke kjøpe noen flere i allefall. (Har kjøpt karamellsmak).