Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 22:40   #189
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe...sant, og jeg er ganske klar over at dette ble nok ikke den siste smellen! Er noe med at man skal leve også da, og litt festligheter innimellom må man ha! Og da er naturlig følgen at dagen etterpå kan bli litt vanskelig..hvertfall for meg..hehe..Man kan jo styre det litt med litt planlegging også da, hadde jeg feks hatt litt mer tacoting i går skulle det gått så mye bedre..

Jeg også tenker utrolig mye på godteri, skulle godt ønske det kunne gi seg, men alikevel er det lissom ikke noe problem lenger og holde seg unna heller. I dag var frukten på jobben et større problem, var noen plommer der som så helt nydelige. Men nå får jeg ta denne uken litt strengt. Jeg laget knekkebrød i dag da..tror dere det var dumt? Siden jeg skal stramme inn litt mener jeg? Det er jo ikke noe skummelt i de da, solsikker, kruskakli, linfrø, sesamfrø og fiberhusk. Jeg bare hadde et veldig behov for litt frkostalternativ. Og om man holder det til det, burde det gå fint. Ønsker meg litt mer fiber også..

Jaja, sånn har dagen vært:
Frokost: Omelett
Lunch: Laks m philadelphia og salat
Mellom: Litt mer omelett
Middag: Laks m phil og brokkoli + smugprøve et knekkebrød. NAM men litt mye stekt.
Trim: 20 min hver vei til jobb.
Ski 1.17 minutter - 3 runder i lysløypa.

Nå trenger jeg et kokt egg så jeg ikke legger meg helt sulten..
Og jeg er fortsatt helt ubrukelig på mellommåltidene!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat