Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 16:27   #506
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei alle sammen ! Ny uke, nye muligheter! Jeg gikk ned 1,3 denne uka, og er veldig fornøyd med det. Nå er det bare om å gjøre å fortsette å være flink....Gruer meg til vinterferien, blir alltid noen utfordringer når det skjer noe utenom det vanlige.... Er man bare hjemme og aldri går ut på noe går det greit, men det er jo litt deprimerende å bare være hjemme også!

Mitt beste tips er å planlegge vinterferien din, både med mat og aktiviteter. Jeg merker fort at hvis jeg ikke gjør noe, så er matsuget der i større grad. Ellers kjempeflott nedgang!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling

Selv kan jeg bare rapportere en nedgang på 500g , og det på tross av ingen utskeielser. Men det ble nok i overkant mye stress med lange arbeidsdager, en syk samboer og dermed litt lite søvn, så jeg går for større tall til neste mandag

Flott nedgang, syntes jeg. Men jeg skjønner godt at man ønsker å se et ENDA større tall Gratulerer

arkine: Gratulerer med vel overstått Fase 1 - vi andre kommer etterhvert. Hvor lenge holder man på med Fase 2 -er det invidulellt?

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat