|
Sv: Februarskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av Frk.Sofie, her.
I dag er det dag 11 på Ketolysekuren. Jeg vet ikke om dette kan stemme men iflg målebåndet mitt har jeg mistet ca 14 cm rundt livet kan ikke skjønne at det kan stemme jeg..hva tror dere? Noen som har slike erfaringer?
Jeg har veiedag på fredag og sist fredag gikk jeg ned 2,6 kilo og nå er jeg nesten sikker på at jeg har tatt 2 kilo til..gleder meg utrolig til å veie meg på fredag 
Jeg kan heller ikke fatte at det er så utrolig lett (og deilig) å leve på lavkarbo..dette går virkelig bra og jeg føler meg mye bedre i kroppen (fibromyalgi) enn på veldig lenge..jeg har masse energi og klarer ikke sove min daglige middagslur lenger 
Gratulere med endring i både cm og kg, dette er jo fantastisk. Og om det er 14 eller 10 cm, dette er uansett veldig veldig gode tall
Så bra at du trives med lavkarbo, og ikke minst at du merker effekten på fibromyalgien - samboeren melder om det samme (har satt ham på lavkarbo uten at han har merket det )
Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.
Yes, vekta er på vei ned igjen. Minus 1,2 kg , jeg liker slike uker!
Dette var veldig oppmuntrende lesing Lurer - gratulere med ukas resultat 

|