Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 15:29   #503
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei alle sammen ! Ny uke, nye muligheter! Jeg gikk ned 1,3 denne uka, og er veldig fornøyd med det. Nå er det bare om å gjøre å fortsette å være flink....Gruer meg til vinterferien, blir alltid noen utfordringer når det skjer noe utenom det vanlige.... Er man bare hjemme og aldri går ut på noe går det greit, men det er jo litt deprimerende å bare være hjemme også!

Gratulere med flott nedgang siste uke , og den vinterferien går nok greit skal du se

Selv har jeg en nedgang på 500g denne uka, og er ikke helt fornøyd med det - men nedgang er nedgang . Og på tross av lange arbeidsdager og en del stress, fikk jeg lagt inn to skikkelige treningsøkter. Kanskje jeg er fornøyd likevel.... jo jeg er vel egentlig det, men går for større nedgang denne uka

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat