Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 12:14   #188
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe.. Ja, er lov å gå på en smell av og til. Er bare å komme kjapt tilbake i rutinene igjen

På southbeach.no står det at popcorn er lov i fase 2 og også banan, så jeg spiste litt av det i helgen (og mye pepsi max), og det ser ut som vekta liker det, for har gått ned 600 g siden sist og har enda ikke blitt kvitt mensen.. Så jeg koser meg med mye sukkerfri godis og popcorn og brus på lørdagene fremover tror jeg Skal prøve å lage fedonmarsipan og lignende i helgene med god samvittighet.

For en ting er at man blir kvitt søtsuget, men jeg tenker HELE tiden på godis. Har ikke lyst på, men driver og sukker over hvor lenge det blir til neste gang, så nå er lørdagene min kosedag.

Men denne uken får vi et lite besøk av svigermor og hun vil spise middag med oss. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre da for verken jeg eller kjæresten har så stort behov for å slanke oss (men jeg har endel magefett), men kjæresten har en bmi på 20-21 nå og bruker egentlig denne kuren for deffing så ja.. Føler at det blir så feil å si at vi "slanker" oss.. Men tror jeg skal spørre om vi kan unngå en middag med raske karbohydrater for det prøver vi å kutte ut.