Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Hallo!
Ja, godt å se at mange fortsatt er med. Jeg står på, like optimist selv om forrige uke var slitsom. Kurs med overnatting i 3 døgn, og både mentalt og fysisk sliten - da blir jeg svak og stressa og IKKE viljesterk...
Kjempevanskelig, men får bekreftet at psyken har utrolig mye å si. Kom hjem onsdag kveld, og sov største del av torsdag og tok tidlig kveld på fredag, og spiste både kake og brød.. Men tok meg sammen og startet med friskt mot på lørdag igjen_ formen bedre og da er det så mye lettere!! ...en utfordring det der....
Så totalt har jeg gått ned 3,5 kg det ble opp 0,5 grunnet dette.. så det er et steg frem og to tilbake, men , men tenker at uansett har jeg gått ned 600 gr hver uke og det er bra!
Satser på at denne uken og de neste går bra, ike pms eller noe annet utfordringer, så stå på!! Dette er jo og en livsstil, ser jo at jeg tåler dårlig "feil" karber, får et kick og blir dårlig form, og sinna på meg selv - også har en det gående... Men slikt må en regne med, pån igjen og like motivert!!
Ha en fin uke alle, spennende med veiling t helga igjen!!
|