Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-10, 17:25   #46
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Ja, jeg vil også ha oppskrift på sånne skolebrød link gjerne til oppskriften om du fant den på forumet!

Ah, nå surrer det to nakkekoteletter med MASSE fett og fin marmorering i panna! Tenkte jeg skulle ha spinatstuing og pittelitt salat til. I stuingen lurer jeg såklart en del smør og fløte Deilige saker. Jeg har vært altfor "flink" til å skeie ut når folk har tilbydd boller og kake for tiden så nå gjør jeg en innsats! Har en planlagt utskeiing når en venninne kommer på besøk noen dager i mars, så får vel bare henge i her Hurra for fett! Mmmm. Vekta tør jeg ikke se på en gang, mistenker det er noen kilo opp.. Jaja, jeg er fortsatt på samme vekt i hodet mitt, dersom jeg ikke går på den og kjører skikkelig lchf den neste tida.. *host* Er det fler som har det slik?

Kjenner jeg blir stressa av å gå på den der f*ens vekta altså.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat