Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-10, 14:42   #182
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!!

Gratulerer med nedgang i vekt og cm dere! Flinkingene!!
Ja, her går det opp og ned..sorgen var jo enorm da jeg kom hjem gikk på vekten fredag og hadde ikke gått ned nei, ikke stått stille heller, men gått opp! OPP! Ikke mindre enn 1.7 kg!!! WHAT??!!?? Jeg som har slitt meg opp hver morgen mellom 6 og 7 og tråla tredemølla ca en time hver eneste dag...blææh! Men i det store og det hele er jeg fornøyd med innsatsen, jeg spiste maten man fikk de dagene man ikke hadde valget, (som lunchen et par av dagene) men når vi var ute bestilte jeg bort ris og ba om grønnsaker etc, hadde desert en dag, og det ble en øl, så det kunne jo vært verre da.. MEN jeg veide meg i dag, og hva har skjedd?? Ned til vekt før avreise og minus 1.8 til!! Wohoooo! Jeg lurer nok meg selv litt nå, jeg var jo en aldri så liten tur på rødvinsfylla i går med ost og kjeks. (Ikke en eneste lavkarbo kjeks, men desto fler av de vanlige. )og bursdag til pappa tidligere på dagen hvor jeg virkelig røyk på brownies smellen, så jeg er nok dehydrert, og det er grunnen til nedgangen. Men jeg setter det i ticker uansett jeg for og motiverer meg til og ikke ryke på det fristende dagen derpå junk kjøret. Mulig den må justeres opp neste veiing, men det tar vi da. Får heller bli noen strafferunder på ski denne uka.
Ha en flott søndag, for et fantastisk vær! Synd det blir bare sofatjeneste her i dag!

Nå varmer jeg tacogryte til brunch...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat