Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-10, 10:55   #242
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

men som alle andre her er jeg veldig opphengt i vekta,,akurat som 200g, betyr noe ,,jo det betyr noe ,,oppe i hodet mitt

så neste 4 uker , er målet 4 kilo ned ,,egentlig litt skremmende og sette seg mål ,,,skulle ønske jeg klarte og holde meg unna vekta i denne perioden, og ikke tenke så mye på slanking,,men det maler i hodet omtrent 24 timer i døgnet,,

joda kan hive vekta , men det blir nok ikke gjort

Ja den vekta på bade kan for bli en besettelse..... (snakker av egen erfaring her)
Men bruker du målebånd? Jeg har fra dag 1 brukt målebåndet i tillegg til vekta, og ser at jeg ofte minker i cm selv om tallet på vekta ikke endrer seg. God motivasjonsfaktor å se at "noe skjer", selv om vekta ikke beveger seg

Håper du når målet ditt i fase 2 , håper jeg også kommer over i fase 2 om ca 10 dager.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat