|
Sv: Negative venner/familie ...
Tusen takk alle sammen! Så snille dere er !! Ja det er nok missunnelse, men jeg hadde bare ikke trodd det skulle komme fra min mor og mine BESTE venner liksom....Kanskje fra andre som ikke kjenner meg så godt -men ikke av de nærmest meg liksom.....Menmen, deres problem -ikke mitt! Og jeg har prøvd da å hjelpe min mor i gang igjen, for hun røyker og veier for mye, har gikt (Jeg tror det er pga vekten)- så jeg har prøvd å få henne med meg men nei.....Lavkarbo er jo helt feil!! Det er da Libra som gjelder for henne, for det gikk hun ned på sist, så sitter hun da og har i seg 2 knekkebrød til frokost, 2 til lunsj og så spiser hun en sjokolade og så en stooor middag, og så restene av middagen, så mer sjokolade,eller kake, eller noe på kvelden før hun avslutter med litt kveldsmat....Og skjønner IKKE hvorfor hun legger på seg....sukk...Og hun er 58- regner med at hvis hun fortsetter slik lever hun maks i 10 år til... Og sånn går no dagan...
Men som sagt tusen takk til alle herlige mennesker inne her- det er så godt å få hjelp og støtte av dere alle sammen- hadde ikke klart dette uten alle tips og råd og alt jeg har fått her inne! Og i morgen håper jeg å ha nådd siste målet mitt 

|