|
Sv: Februarskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av Solange, her.
Da skal jeg ta meg en tur på Delhaize, pleier å handle på Carrefour. Nei, alt melrelatert er det dårlig utvalg i .Har funnet sojamel på biosjappa, men annet er vanskelig å finne. Spiser ikke brød for tida, så da går det...Vi har skandinaviske butikker i Waterloo, og der finner man av og til grovt mel, etc. Jeg tenkte mest på cereal gluco-produktene, i perioder spiser jeg syltetøy, skjokolade osv. av de. Søtet med sukkeralkoholer. Hvor har du funnet JBKM?
Likar best Delhaize sjølv. Næraste Carrefouren er lengt ute i Merksem, og den er DIGER, ein blir jo sliten av å gå ei runde i butikken jo! Elles er det jo GB i byen, men eg likar av ein eller annan grunn betre Delhaize. Kyllingpølsene er vakumpakka 2 og 2 (ser ut som vanlige, norske røykte kjøtpølser) og har typ mindre enn 0,5 karb per 100gr. Gode greier!
JBKM fann eg på ei biosjappe i sentrum av Antwerpen, ved Hopland. Om du vil ha adressa, let me know. Det fins sikkert andre plassar og.
Cereal Gluco produkt har eg ikkje brukt så mykje av enda. I sjokolade har det gått i 86% cote d'or, men den er det jo dessverre sukker i...
Ja, skikkeleg grovt mjøl kan ein berre gløyme å finne, det har eg gitt opp for lenge sidan! Eg lagar no i staden knekkebrød med berre frø, fiberhusk, salt, vatn og knuste neter.
Takkar for gratulasjonane forresten! Det vart ein fin dag 
|