Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 14:38   #17
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Da skal jeg ta meg en tur på Delhaize, pleier å handle på Carrefour. Nei, alt melrelatert er det dårlig utvalg i .Har funnet sojamel på biosjappa, men annet er vanskelig å finne. Spiser ikke brød for tida, så da går det...Vi har skandinaviske butikker i Waterloo, og der finner man av og til grovt mel, etc. Jeg tenkte mest på cereal gluco-produktene, i perioder spiser jeg syltetøy, skjokolade osv. av de. Søtet med sukkeralkoholer. Hvor har du funnet JBKM?

Likar best Delhaize sjølv. Næraste Carrefouren er lengt ute i Merksem, og den er DIGER, ein blir jo sliten av å gå ei runde i butikken jo! Elles er det jo GB i byen, men eg likar av ein eller annan grunn betre Delhaize. Kyllingpølsene er vakumpakka 2 og 2 (ser ut som vanlige, norske røykte kjøtpølser) og har typ mindre enn 0,5 karb per 100gr. Gode greier!
JBKM fann eg på ei biosjappe i sentrum av Antwerpen, ved Hopland. Om du vil ha adressa, let me know. Det fins sikkert andre plassar og.
Cereal Gluco produkt har eg ikkje brukt så mykje av enda. I sjokolade har det gått i 86% cote d'or, men den er det jo dessverre sukker i...
Ja, skikkeleg grovt mjøl kan ein berre gløyme å finne, det har eg gitt opp for lenge sidan! Eg lagar no i staden knekkebrød med berre frø, fiberhusk, salt, vatn og knuste neter.

Takkar for gratulasjonane forresten! Det vart ein fin dag

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat