Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 13:59   #16
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg synes det er ganske OK å leve lavkarbo her ja. Kjempepositivt at dei har så mykje relativt billig kjøtmat etc, og har funne lavkarbo kylling/kalkunpølser på Delhaize! Dei er i tillegg kjempegode! Men eg synes faktisk ikkje det er SÅ mykje lavkarbo-retta ting her. Kanskje eg har leita på feil plass? Fiberhusk til dømes, har eg handla med meg frå Norge, det har eg ikkje funne her. Men har funne JBKM etc da, og her er jo gode, ferske produkt å finne overalt. Men helsekost har dei ikkje, dei har bio-sjapper, men ikkje LAVKARBO liksom. Mykje bio og lowfat Men det er kanskje annleis i andre delar av Belgia moglegvis?

Da skal jeg ta meg en tur på Delhaize, pleier å handle på Carrefour. Nei, alt melrelatert er det dårlig utvalg i .Har funnet sojamel på biosjappa, men annet er vanskelig å finne. Spiser ikke brød for tida, så da går det...Vi har skandinaviske butikker i Waterloo, og der finner man av og til grovt mel, etc. Jeg tenkte mest på cereal gluco-produktene, i perioder spiser jeg syltetøy, skjokolade osv. av de. Søtet med sukkeralkoholer. Hvor har du funnet JBKM?

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat