|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.
Og idag tok jeg på meg nok en bukse som jeg ikke har gått med på 5 år!!
Følelsen er herlig jenter!! 

Jeg kan bare ane følelsen. Gratulerer så masse 
Opprinnelig lagt inn av Bindy72, her.
Har vært i fase 1 en uke nå, og det har gått helt greit. Legen min anbefalte meg å begynne i mellom fase 1 og fase 2, hverdagen i fase 1 men med tillatelse om å spise et kabofritt måltid og event. et glass rødvin i selskaper, møter etc.
Sliter litt med å finne produkter som smaker godt. Er ikke glad i den kunstige søtsmaken, så pannekakene syns jeg var ille. Likte heller ikke vanilje- og sjokoladepuddingen. Men kyllingsuppen smakte veldig godt.... Har noen råd om hvilke produkter som smakter godt, og som ikke er for søte.....
Har et mål om å gå ned 18 kg, og etter første uke med nedgang på 1,3 kg, så blir nok dette en lang vei å gå.... Men nå skal jeg klare det
Et lite men godt tips er å krydre maten, med alt som er lov. Pannekakene tar jeg masse kanel på, da smaker det bedre. Med puddingene så blander jeg i både kanel og ingefær, det hjelper på. Det er bare å finne frem det du har av krydder, men pass opp for krydderblandinger hvor det er tilsatt sukker. Utrolig mange av de er nettopp det. Ellers sier jeg som Solange, man venner seg til produktene etterhvert. Lykke til!
Journalen
|