Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-10, 11:16   #1221
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er ikkje alle normalt store komfyrar trefasa i Norge? Eller var det berre før?

Det må nok komfyren fortsette å være også, for det er en egen kurs som kun komfyren går på, og da kommer jeg til å overbelaste hele anlegget om jeg setter på vanlig støpsel og putter den i en annen veggkontakt.
Heldigvis har de mest sannsynlig funnet ut hvorfor strømmen går her i leiligheta mi hele tiden. De innstallerte ny varmtvannsbreder her i høst, og da klarte de visstnok å koble den til feil kurs. Den skal gå på samme kurs som komfyren, men i stedet er den koblet til den vanlige kursen og tar omtrent hele kapasiteten, dermed må jeg skru av den eneste varmovnen som er på her (setter jeg på to, så går strømmen ) for å brygge kaffe, f.eks. Håper det bare er det, og at det blir fiksa fort, sånn at jeg kan leve normalt

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥