Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 23:20   #44
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dere som står stille på vekta

Ai, en oppvekker (haha) for meg også! Jeg er altfor dårlig til å legge meg tidlig nok når jeg har dagskift... Har hatt to uker med dagskift nå... Døgnrytmen blir litt så som så når man jobber 24/7-turnus og er b-menneske og ikke har noen andre enn seg selv å stå opp for. Men da har jeg enda en motivator for å legge meg. Takk!

Opprinnelig lagt inn av Homer Simpson, her.

"Apple" er ikke tillat på lavkarbo...

Denne her er jeg veldig enig i. Jeg er stolt over å være eple-hater! Jobben tilbyr iTelefon til de ansatte, men det kommer jeg aldri til å si ja til! Heller en skikkelig touch-telefon da og ikke noe overpriset jalla fra et snevert firma som eple. Jeg vil velge programmene mine selv, takk. Og iLåter suger. Og kan jeg også nevne det "fantastiske" konseptet iBind? Så! Der var det sagt, 100g lettere allerede!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Den beste vekkerklokka jeg har hatt tror jeg er da jeg hadde stereoanlegg med alarmfunksjon. Jeg satte på Bolero med Ravel ca ti minutter før jeg skulle stå opp, når de begynner å slå på paukene er det ikke snakk om å putte hodet under puten. Veldig effektivt, og ikke så verst behagelig

Funker også veldig bra å bo på studenthjem og med vilje sette volumet litt for høyt. Altså, høyere enn jeg ville utsette andre for så tidlig på morgenen. Og jeg våknet av at anlegget satte seg på og CD-skifteren begynte å spinne. Da var det bare å hoppe ut av senga (senga var en meter over gulvet) og komme seg til anlegget fort som fy. Jeg kom meg på hver eneste forelesning første semesteret.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har noe lignende, den hopper opp i senga, ned fra senga, opp igjen, tråkker ivrig rundt på dyna, så legger den seg på puta så jeg får kjeften full av pels og mjauer høylydt til den får oppmerksomhet. Drawbacket er at den ikke opererer etter mennekelig tidsberegning og vil ikke holde seg til faste vekketider....

Har også vært borti den der... Vi har 7 katter (pluss en som er på ferie her), og 6 av de kattene er ofte nede hos meg om natta. Familien liker ikke å ha kattene inne om natta, så da står de på vinduet mitt og mjauer og jeg har ikke hjerte til å la dem være ute.

Eventuelt småsøsken/barn forresten. Jeg hadde to småsøsken (8 og 10 år yngre enn meg) som elsket å vekke meg (godt oppmuntret fra moren vår) i helgene. Jeg lærte å låse døra før jeg la meg gitt.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat