Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 11:54   #26
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

For å være helt ærlig så synes jeg brelett smaker mye bedre enn ordentlig smør, men det har kanskje noe med vaner å gjøre. Vanlig smør(som jeg har kjøpt nå) smaker vondt. Det går greit til steking og baking, men som "pålegg" smaker det forferdelig.

Men nå har jeg ikke så mye å smøre smøret på, så det betyr ikke noe

Det er en vanesak. Jeg klarte ikke annet enn margarin før, men etter å ha byttet over klarer jeg ikke margarin. Jeg kjenner med en gang om det er margarin jeg får servert ute, både fargen, smaken og konsistensen er annerledes. Limete og jævlig. Begynn med et tynt lag, du venner deg veldig fort til smaken vil jeg tro. Jeg spiste bare Brelett før 2002, nå brekker jeg meg av tanken, etter noen uker med meierismør smakte jeg Brelett igjen og holdt på å brekke meg.