Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 01:23   #19
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Høyt vanninntak kan gi blodsukkerstigning?

Chunky, du er inne på noe der... En av grunnene til at jeg begynte på ketolyse/lavkarbo, er at jeg er redd for å få diabetes (arvelig belastet der i gården...) og en av de symptomene som skremte meg litt, var at jeg nesten alltid var tørst - uslokkelig tørst... Jeg kunnne drikke en liter juice eller melk og enda ville ha mer. Så fikk jeg vite at det kunne være et symptom på tidlig diabetes, og med all den diabetesen i familien så ble jeg bekymret.
Nå er jeg aldri tørst på den måten mer (heldigvis, det var ganske slitsomt)

Så det er mulig at legen tolket min tørste ("overdrevne" væskeinntak) som pre-diabetes og altså høye blodsukkerverdier??

Rart at han ikke anbefalte meg å gjøre noe med det da....

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat