Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-10, 22:31   #856
SkullCandy
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Notodden
Alder: 34
SkullCandy er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei alle sammen
Jeg er helt ny her, oppdaget faktisk (desverre) ikke dette forumet før i går kveld:P Utrolig bra at det finnes et slikt forum, greit nok, det finnes bøker med lavkarbo oppskrifter, men få er så oppfinnsomme som brukerne av dette forumet utrolig bra!
Så ja, jeg har som mål å ta av meg 65kg, det vil gå meg ned på sånn ca den vekta BMI mener jeg bør ha;P det blir hardt, men jeg er villig til å kjempe for det.
Jeg har opp gjennom livet alltid vært lubben, og senere overvektig. Jeg har forsøkt en del "slankekurer", men de har bare resultert til at kiloene har kravlet på igjen. Med ekstra...
Jeg er selv glad i kroppen min, men jeg har kommet fram til at hvis jeg vil at den skal vare er det på tide å "pusse opp" Ikke minst ser jeg frem til nye klær!! ååh, som jeg misunner klærne til de slankere når jeg står der på Kapahl med klær som farmor kunne gått i-.- ikke misforstå, det er noen fine plagg der, helt klart, men ikke på langt nær så fine som "normales" klær så ja, der har dere min motivasjon: K.L.Æ.R. hehe:P
Så ja, i desember i fjor tok jeg mot til meg. Jeg meldte meg inn på Spenst og punget ut for en personlig trener, så jeg kom inn i det angrer ikke!
Nå er jeg også med på et EasyLife kurs.
Det jeg virkelig hater med EasyLife er starten, da "spiser" vi bare pulver.. EasyLife pulveret er ufyselig, så nå har jeg byttet til Cambridge, det smaker hvertfall akseptabelt. Jeg vet selv at dette ikke er bra for kroppen, overhodet ikke. Men det gir meg en pang-start og jeg får tankene bort fra å spise riktig og sånt, hvertfall i starten. Nå kan jeg vie min tid til å komme inn i trening.
Det er det positive med EasyLife, gruppetrening. Det gir meg virkelig kicket og presset jeg trenger for å gi 110%!! Så nå trener jeg 3-4 ganger i uka, og stortrives! MASSE energi!

Så ja, jeg ser frem til å dele mine framskritt og erfaringer med dere, og gleder meg til å høre om deres!
Dette kommer vi til å klare!!
Stå på alle sammen!

"If nothing ever changed, there'd be no butterflies."
SkullCandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert:D Svar med sitat