|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
nybegynner: Det er sikkert lurt av deg å holde deg unna vekten da.. skjønner deg veldig godt. Selv lurer jeg meg på, men siden jeg ikke vet hva jeg veide da jeg startet så kan jeg ikke se hvor mye jeg har gått ned . Vi får se neste gang jeg skal på Fedonklinikken, her også. Prøvde forresten creme bruleen igår, men fant ut at 1,8 dl melk + 1 dl vann var altfor mye væske. Skal gi den en sjanse til en annen gang med mindre væske. Ikveld skal jeg kose meg med vaniljepudding (....håper jeg)
tinius og Lotta: Kjekt å ha tilgjenglighet til hverandres lager . Tenkte jeg skulle gjøre det samme med en jobb kollega av meg, men hun er fortsatt på 2 ukers ferie i Spania (med 25 varmegrader). Flott å se nedgangen din, tinius!
Biola: Takk, håper vi klarer å følge med på dette opplegget LENGE. Det er mange kiloer som skal av...
grotingeling: 1,2kg er superdeilig. Der hadde Grete Roede lederen min sagt at det hadde tilsvart nesten 3 pakker med margarin, flott jobbet.
Solange: Igjen; som GR kurslederen hadde sagt, det er nesten 2 pakker med margarin. Nesten 4 kg på 2 uker er veldig bra, og helt i henhold til oppskriften til ED.
Lotta: Høres ut som noen bassilusker er på vei. God bedring! J
Jeg er på 6te dagen, imorgen har jeg gått en uke. Oppsummert så meg jeg si at det har gått ganske greit og håper det fortsetter slik. Litt tungvint har det vært på jobben, da vi har kantine og ikke kjøkkenmuligheter.
Journalen
Sist redigert av Popp : 01-02-10 kl 22:44.
|