Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-10, 19:20   #17
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Tett på nett- VG : Fedme arvelig

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Problemet mitt var at et slikt aktivitetsnivå allerede i 12- års alder begynte å ødelegge kroppen min!
Knoklene i tærne mine råtnet delvis vekk!
Har ikke hatt brusk i knærne siden 5- klasse og ble sykemeldt fra all gym ut gymnaset!

Iiik! Ja, da er det for mye!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Stoffskiftet mitt er helt normalt! Men behagelig mett? Før jeg begynte på lavkarbo/ketolyse ble jeg aldri mett og var egentlig aldri sulten. Jeg kunne spise hele døgnet, alltid, om jeg var fysen, trett, deppa, glad, syk, frisk........
Jeg kan spise i en hver situasjon og blir fysisk syk med kaldsvette, magekramper, trykk i ørene etc om jeg ikke får mat.
Ingen ting tar fra meg apetitten, jeg får aldri omgangssyke, kaster aldri opp

Hm... Har jo hørt om folk som mangler metthetsfølelsen, men du blir mett nå på lavkarbo? Ca hvor mange kalorier ligger du på nå da?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat