Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-10, 13:53   #174
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hallo fra Lodon!

Offda fyllesyk er ikke gøy!!! Jeg har vært alkoholfri siden nyttårsaften, skal få lov til og drikke litt rødvin i morgen, men selve utfordringen blir min ost og kjeks kveld til lørdagen...får se hvordan det går! Så lenge du ikke klarte og spise noe annet får du bare tenke at det ikke var så ille i det store og det hele med potetgull.
Gøy med harrytur, kjekt med masse kjøttting i fryseren..føler at det har tatt litt knekken på budsjettet mitt all den karbonadedeigen jeg har kjøpt, men prisen er verdt det!
Fikk handlet litt i går jeg også..MASSE på fantastiske Boots! Blant annet litt diverse Atkins barer, neida man skal vel ikke ha for mye av det, men det er lett og la seg rive med. Og dessuten er det kjekt og ha på en regnværsdag! Kjøpte 3 kjoler på Hennes og Mauritz...har egentlig ikke lov og kjøpe klær før jeg er der jeg vil vektmessig, men de var så fine og når man kan kjøpe to av de i en størrelse mindre enn man pleier og den 3. i TO størrelser mindre er det rett og slett helt greit! Hurra!!!!!

Matmessig har det gått helt ok, og når det gjelder trening har jeg brukt trimrommet hver dagen. *klapp på skulder*

Ha en fin mandag og uke allesammen!
Smakfull, håper formen er bedre!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat