Tråd: Alpen-bar
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-10, 11:39   #14
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Alpen BAr

Opprinnelig lagt inn av Gus, her.

nå har jeg sett mer og en bar er på 29g så det blir mye men ikke så mye, for å klare dette må jeg ha noe lett tilgjennelig og en pakke ost kommer jeg til å spy av, men jeg tror jeg må følge Fedon for jeg klarer ikke så mye fett- er rett og slett helt dårlig av en dag på det. hoven i mange ledd osv

Du kjøper en pakke skinke, en pakke skivet ost og en tube ekte majones.
Så tar du en skive skinke, legger den på en skive ost, har på litt majones, ruller sammen og spiser. Tygg maten skikkelig. Drikk vann.
Så lager du deg en til rull, spiser den sakte....helt til du begynner å føle deg mett. Spe gjerne på med et par mandler eller nøtter.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat