Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-05, 14:32   #9
Lynx Lynx
Medlem

Lynx Lynx sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: på et lite rom på 666 dm2, foran en dataskjerm.
Lynx Lynx har en fantastisk aura rundt segLynx Lynx har en fantastisk aura rundt seg

Må slutte meg til rekkene...

Fikk konstatert PCOS for 12 år siden. Legen ville gi meg hjelp, I Lillehammer, men jeg måtte videre og flyttet vekk fra den snille og dyktige legen.
Så kom jeg til Bergen, fikk anbefalt en dyktig lege. Som syntes PCOS var tull. Fikk beskjed om jeg ikke kunne få barn.

Gikk på Diane i 8 år, sluttet for utredning like før jeg fyllte 30. Samtidig begynte jeg på Atkins dietten. VUPS, der var jeg gravid og diettplaner ble lagt på boks. Legen klarte nårjeg kom tilbake til 6 ukerskontroll etter fødselen å utbryte... "Du trenger ikke prevensjon, du kan jo ikke bli gravid". jeg ble forvirret, pekte på guttungen, hvorpå hun sa: "Åja, du ble jo spontant gravid du." Dustekjerring.

Nå har jeg en snill, tålmodig lege, som på spørsmål svarer, "jeg vet ikke, men jeg skal forhøre meg om det." også finner han ut av ting og hjelper meg.

Men nå må jeg altså spørre ham om Metaformin. Greit å vite hva man skal spørre om.

Noen som vet om noen dyktige i Bergen?

gaupe

Jeg prøver igjen etter babyen.

"Jeg kan forestille meg viktigere ting folk kan gjøre enn å bekymre seg over formen på magen. "
Mary Steenburgen
Lynx Lynx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: alt som fungerer.. så lenge det er lavkarbo Svar med sitat