Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-10, 22:12   #465
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nybegynner, her.

Jeg laget creme brule igår, ganske godt Se på oppskriften, desserter som må varmes, bruk den oppskriften, ta røra over i en bolle og dryss på sukkeret som er i startpakken, sett det kaldt ca 1 time i kjøleskap.

Den står i kjøleskapet nå, så det blir et litt sent måltid. Pytt, pytt - det luktet hvertfall godt. Men sukkeret må vel drysses på senere når det stivner, hvis ikke så faller det vel bare i bunn av bollen

Idag har jeg vært litt små¨sulten hele tiden, men har klart å holde meg til måltidene. Mulig det skyldes at jeg fikk en sen start på dagen igår (grunnet skikkelig hodepine med spysyken etterpå) - bare 4 måltider den dagen.

Alida: Soya uten sukker har fungert supert hos meg, men jeg stusser over at det står at man skal bruke skummet melk i oppskriftene når kursleder sier at dette blir for mye melkesukker. Tenkte jeg skulle bestille laktolight neste gang jeg bestiller. Bra med nedgang uansett, men skjønner hva du mener. Du får hele kose deg med at du har gått ned en klesstr.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat