Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-10, 13:46   #45
Lusketusk
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Oppland
Lusketusk er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av enerilos123, her.

starter med litt salat, tomat, agurk og slik + skinke . videre salat-grønnsøker og kylling, fisk. videre kan det bli litt salt og skinke, med rømme ol................. drikker kun bris og kaffe. og litt vanlig vann

For meg høres det ut som om du får i deg for lite fett? jeg er ingen ekspert, er ny i gamet, men hadde jeg spist som deg hadde jeg nok vært sulten støtt!

Min dag har sett ca slik ut, med noe variasjon:
Til frokost spiser jeg to tynne knekkebrød, husker ikke hva de heter akkurat nå, er ca 2,5 karb i hver. På disse har jeg en ostehøvelskive med meierismør, to oslehøvelskiver med fet ost, og en salamiskive. Da holder jeg meg mett til lunsj. Hvis jeg er på skolen spiser jeg salat fra kantina, der har de mye forskjellig, både grønnsaker, sopp, ost og masse godt, og så tar jeg en god dæsj rømmedressing på. Hadde jeg laget den selv ville jeg brukt sæterrømme, men jeg tror den på skolen er av lettrømme.
Til middag lager jeg ofte noe slags kjøtt med sopp i sæterrømme og fløte, eller coleslaw med kål, majones, sennep og rømme. hvis jeg blir "sulten" etter trening spiser jeg kanskje litt naturellyoghurt med nøtter.

Lusketusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat