|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Hei!
Jeg er også med her, da!
Har gått ned nesten 30 kilo ved å kutte karber, uten at jeg visste at det faktisk fantes noe forum for dette prosjektet.
Kom igang igjen etter jul nå, og har gått ned 5-6 kilo i januar ved å følge Ketolysekuren til Torkil.
Kroppen min trives og har det bra med dette kostholdet, så det er bare å innse at fråtsing i nybakt brød og pizza hører fortiden til.
Jeg har enda en laaaaaaaaaaaaaaaan vei å gå. Skal ned i alle fall 40 kilo til, men setter meg ørsmå delmål underveis. 
Mitt første store delmål er 8 kilo unna. Deretter er det snakk om enda ti kilo. Kommer jeg dit er jeg kjempehappy, men klarer jeg enda de siste 15.....da skal jeg bare være lykkelig!
Det kan synes å være et kjempefjell man skal forsere når man snakker om så stort vekttap, men det gjelder å ta tiden til hjelp. Det har tatt tid å få på kiloene, så det vil ta tid å få dem av igjen.
Nå har jeg investert i ergometersykkel, og kjenner at det er godt å svette litt.
Dessuten er det deilig å vite at det ikke bare er jeg som skal ned en del kilo! Takk for at dere finnes der ute!