Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-10, 09:57   #19
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Få i meg litt mer fett og karbohydrater; forslag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

hvis ikke man MÅ ned i 0 karber, så ser jeg ikke helt poenget med å være der.. Jeg mener. det er jo så mye deilige grønnsaksretter man kan lage for å sprite opp maten litt. Hvorfor ikke unne seg det, hvis man absolutt ikke må? Skjønner hvis man ikke går ned når man ligger litt høyere altså.. Men hvorfor skal det være noe å trakte etter uten grunn?

Er vel ingen som sier at noen MÅ ligge lavere. Jeg har testet litt forskjellig siden jeg begynte i september og har kommet frem til at lavere karber fungerer best for meg og min kropp. Med lite karber har jeg ikke noe sug, men har en fornøyd og god følelse i kroppen. Jeg fungerer mao best med lite, på samme måte som andre trives best og fungerer bedre med å ligge høyere
Kan ikke helt se hvor noen har skrevet at man MÅ ned?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat