Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-10, 22:25   #45
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Har akkurat fått en hyggelig telefon fra FedEx, dvs dama var hyggelig, likte ikke helt beskjeden hun formidlet fra Tollvesenet. Mine varer var stoppet fordi "enkelte produkter inneholdt så mye vitaminer at de var klassifisert som legemidler". Og siden FedEx ikke får vite hvilke produkter det dreide seg om, så blir hele smæla returnert.. Skulle gjerne visst hva det gjaldt, sånn at jeg kan bestille en annen gang, og faktisk FÅ det jeg bestiller. Norge-dusteland, til tider. Aner meg at tollen har trappet opp på kontrollene sine. Mulig at det egentlig er bra for meg, vil jo gjerne vite hva jeg putter i meg, men akkurat nå passet dette maksimalt dårlig..

Dersom du har kjøpt på netrition.com så oppgir de næringsinnholdet i de ulike varene, så det er ikke vanskelig å få vite hva du putter i deg. Dersom du har kjøpt kosttilskudd så er det strenge innførselsregler og de er dekket av legemiddelloven. Når det er sagt så er jo Amerikanerne også kjent for å tilsette vitaminer i alle mulige matvarer.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat