|
Sv: 4. uke på lavkarbo - fortsatt et slit å trene
Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.
Helt enig med deg. Jeg føler meg krystallklar i toppen, jobber fra 9 til 3 uten pauser, har ro og harmoni i kroppen, og et uvanlig høyt trykk under trening.
Hvordan spiser du uten meieriprodukter? Jeg spiser noe, men går med tanker om å kutte ned og ut? Jeg spiser det mest på grunn av fettet, ikke noe annet. Hvordan føles det bedre? Smør, mener du det går under meieriprodukter også, eller er det mest rømme og fløte og ost du tenker på da? Hvor får du i så fall fettet fra? Jeg forsøker å lige på 80 - 85 % fett energi. Mange spørsmål, men jeg er glad for om du har svar )
Er rett og slett en GOD følelse 
Jeg spiser egg, nakkekotelett, skinkestek, ribbe, entrecote og laks bla. Smør og majones bruker jeg også en del av, samt Cocosa. Smelter godt med smør i en teflonkjele og rører inn 2 hele egg samt ei ekstra plomme. Dette holder meg behagelig i mett i flere timer. Går fort 3-5 egg pr dag, mye godt fett! Hender jeg spiser avocado, den tåler jeg greit. For å få med meg alt stekefettet hender det jeg river litt blomkål i stekepanna eller hiver opp i litt sopp som trekker til seg fettet.
Ost spiser jeg ikke hver uke, heller ikke rømme. Fløte bruker jeg mindre enn 3 dl av i uka. Nøtter spiser jeg også begrenset av.
Holdt på å glemme kokosmelk! Det bruker jeg en del av! Hiver alltid oppi både litt ekstra smør og kokosfett sammen med feks strimlet kylling og godt krydder!
Og her, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29870, er resultatet av mitt kosthold 
Sist redigert av Charlott : 29-01-10 kl 12:05.
|