|
Sv: Har plutselig ingen motivasjon
Takk for litt info og "spark i baken"
Jeg vet jo at jeg tenker veldig negaivt, og har nok en spesielt dårlig dag idag.
Har alltid hatt et forferdelig kosthold, og levde på minst 1 potetgull pose hver dag og litt mat. Men var sylslank da, frem til jeg ble 18 år. Veide vel 50 kg tror jeg...
Så begynte jeg å bli glad i mat, og spiste både usunn mat OG godis. DA kom kiloene da!
Så når jeg syns jeg veide litt for mye tok jeg bare 1 måned eller 2 hvor jeg kun spiste godis og gik ned en del kilo.
Og nå har jeg vært gravid + bekkenløsning og gikk opp 20 kilo(!) under graviditeten.
Og her sitter jeg da....har egentlig lyst til å gå på godis-slankekuren min som jeg kaller den. Men vet jo at den er veldig usunn og at vekta bare går opp og ned hvis jeg fortsetter sånn. Itillegg blir jeg kjempe slapp og irritabel når jeg bare får i meg sukker, og kan jo ikke det når jeg har en baby å ta meg av.
Så vet jo at jeg må gjøre dette. En sjokolade gir meg godfølelse for en kveld eller noen timer, men å bli slank gir jo meg konstant godfølelse.
Huff må bare skjerpe meg!!!!!
Dere har hjulpet meg masse da, for når jeg skrev dette var jeg 99% sikker på at jeg skulle drite i hele greia, men nå føler jeg at jeg iallefall skal klare noen uker til.
Har fortsatt 9 kilo til som skal av:S