Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-10, 21:12   #3
Ledestjerne
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 51
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Har plutselig ingen motivasjon:(

Eg kjenner meg så godt igjen. Ikkje på denne maten - lavkarbo - men då eg gjekk på Grete Roede. Sleit skikkelig psykisk i starten. Syntes så synd på meg sjølv at eg kjente at det var rett før eg ville starte å grine i kassa på butikken når eg ikkje kunne kjøpe sjokolade og andre ting som var kos og trøst. Men etter kvart som eg gjekk ned og eg merka endring på kroppen, følte meg fin osv, så forsvant dette psykiske problemet. Då vart det ein seier å holde seg vekk frå usunn mat og eg følte mestring og syntes kroppen var skikkelig fin. Berre så synd at Grete Roede opplegget krevde streng disiplin og telling/veging av mat, og eg klarte til slutt ikkje å følge opplegget lenger. Så etter å ha tatt av 27 kg, så la eg på meg igjen 29 kg.....

Denne gongen, etter litt over 3 veker, kjenner eg ingen sug etter snop eller andre søte ting. Av og til er det godt med ein halv Atkins bar, det må eg innrømme, men ellers så vil søtsuget forsvinne. Finn gode erstatninger i oppskriftene her inne! Ikkje gi opp! Suget vil forsvinne hvis du følger opplegget og et nok fett.

Lykke til!

Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat