Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-10, 21:02   #1
Skrulla86
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Skrulla86 er på en erverdig vei

Har plutselig ingen motivasjon

Jeg har klart å gå ned 5 kg siden jeg startet kuren 4 januar. Og er kjempe fornøyd! Samboern har gått ned 7,5 kg, så det er jo kjempe bra!

Men vil ikke mer. Hater å tenke på hva jeg spiser, vil bare spise akkurat det jeg har lyst på. Vil dra i butikken å kjøpe masse godt og stappe det i meg.

Jeg VET at det er mange gode ting man kan lage og spise, men er ikke det jeg tenker på. Føler meg så "låst" av regler i kostholder mitt. Går ikke på at jeg vil ha noe søtt eller vil ha brød, jeg vil bare kjøpe og spise det jeg har lyst på når jeg vil!

Jeg vet jeg er teit, og skjønner ikek hvorfor jeg teker sånn, for jeg går nedover og det er masse å spise.

Men av en eller annen grunn følte jeg at jeg var mye mer lykkelig når jeg åt MENGDER med godis og kaker i helgene(og hverdagene), selv om jeg haaaaaaata kroppen min....

Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil jo ikke fortsette å ha den kroppen jeg har. Og fortsetter jeg med det gamle kostholdet kommer jeg til å bli smellfeit.

De siste dagene har jeg snopa kokesjokolade hver dag. Så fått i meg sikkert 20-50 gram karber hver dag (muligens litt mer 1 dag). Og vekta står jo nå selvfølgelig stille( muligens litt opp)......

Er vel ikek så mye dere kan si, jeg bare vet ikek hva jeg skal gjøre?
Kan jo kjøpe meg sånne sukkerfrie sjokolader og knaske hele dagen. Men er jo verken økonomisk eller sundt...