Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-10, 01:38   #110
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Jeg har også en kropp hvor overvekten sitter noenlunde jevnt fordelt, men med litt mer vekt på overkroppen. Det er nok en fordel på lenger sikt, men det går litt lenger tid før man merker skikkelig at man går ned ja.

Ja, det ser selvfølgelig bedre ut med fettet jevnt fordelt, og så er vi av den heldige typen som får lett muskler. Jeg målte omkretsen av nesten alle kroppsdeler før jeg begynte med lavkarbo, og jeg har til og med blitt smalere rundt håndleddet. Så når det er så jevnt, så skal det litt til før man ser resultatene... Men jeg anser mesomorf (vår kroppstype) som den heldige kroppstypen. Muskler er jo bra! Men jeg kommer aldri til å få slanke legger f.eks. - med mindre jeg sulter meg og tærer på musklene.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat