|
Sv: Atkins advantage bar
Jeg har bare funnet 2 typer Atkinsbar i dagligvareforretningene her, den ene er mørk sjokolade og den synes jeg ikke er særlig god. Den andre er det nøtter i, og det er jeg allergisk mot.
Men de Atkins Endulge-barene man kan bestille fra USA, derimot... Det finnes en som smaker som Bounty-sjokolade, DEN er utrolig altså. Heldigvis er den ikke så veldig stor, hehe. Søt så det holder. Også er det en annen som ligner veldig på Mars/ Japp.
Jeg spiser ikke dette i stedet for måltider, det blir som godis av og til på lørdager, og aldri mer enn EN. (Ellers blir jeg dårlig i magen, ja...)
All ære til dem som aldri spiser slike ting, men jeg må ha nødløsninger av og til. Det hender jeg blir veldig lei av å være på kur, og hvis slike ting kan forhindre meg fra å gjøre noe skikkelig dumt, ja da er det verdt det. I helgen var jeg f.eks. i bursdagsselskap, da tok jeg med meg en lavkarbo gulrotkake som jeg hadde laget fra kakemix bestilt fra netrition. Synes det er bedre å ta et par biter med det, enn å sitte og lide ved synet av sjokoladekaka som alle de andre nyter...
Det morsomme var jo at dagen etter selskapet hadde jeg ny "rekord" på vekta! (altså....ikke opp i vekt, men ned!)

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
|