Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 21:28   #443
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Omelett med skinke var veldig tørt - Noen som har tips på sprite opp denne?

Tilsett 1 egg . Hvis hele pakken + 1 egg blir for mye til ett måltid, del pakken i to før du tilsetter egget. Da får du to måltider ut av en pose....

Grønnsaksuppen var usj - prøvde å spise den opp fortest mulig

Krydder, krydder, krydder - her er hvitløk og chilli gode hjelpere

Jeg så soyabønner var lagt i startpakken min - men har ikke lest noe om det så jeg turte ikke å åpne den. Men dere sier at det er ok å starte med det i fase 1?

Jepp, definitivt lov å spise soyanøttene som kommer med dietten i fase 1! Bare jeg som kom i skade å påstå at dette ikke var lov, men til mitt forsvar så tenkte jeg på vanlige nøtter.... beklager forvirringen

Kjeksene ligger i en pakke på 6 stk. Men hvor mange kan jeg spise til ett måltid?

1 pk kjeks = 1 måltid

Her har jeg forøvrig listet opp noen av de variasjonene jeg gjør på ulike produkter, kan brukes i alle fasene

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat