Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 19:58   #342
Fumle
Medlem

Fumle sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 38
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Grrr - kanskje var det vinen likevel ... For jeg var i selskap på lørdag, og jeg KUNNE ikke la være å ta litt kålrabistappe til pinnekjøttet (... er bare julemat for meg men....) Og en snei av kaken til dessert. OG vin. Ingen mengder, men en to-tre glass. Og et glass konjakk til kaffen. Stixen ga heller ikke utslag etter denne utskeielsen, så ... Nå er jeg bare spent på når jeg får se rosafargen igjen. Jeg skal IKKE drikke vin før jeg ser at vekta har stabilisert seg på bare NED. Jeg er vant til å drikke litt vin hver helg,men er ikke "hekta" og kan godt la være. Det er bare det at det er en vane. Får lage meg noe annet godt å drikke i stedet. Går jeg ned så snart jeg hopper over helgevinen, så er det DEN som er synderen hos meg.

Noe må det være med den vinen, for det var det eneste jeg hadde skeiet ut med (har ikke forandret noe på maten jeg har spist i det hele tatt) og jeg sto stille hele uken, men så uken etter så går jeg ned 2.6 kilo?? Hmmm...

Men både kålrot og gulerot er jo "fy", og det er vel en god del karber i et kakestykke (kommer vel an på hva slags kake det var) så det kan jo ha spilt inn da? Har aldri vært noe glad i alkohol, men har heller holdt meg til brus jeg