Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 16:28   #341
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.

For min del så vet jeg at det var vinen som satte stopper for meg, men nå drikker jeg sjeldent alkohol så er ikke verdens undergang for min del Man må jo prøve og feile litt på denne kuren! Det tror jeg følger med

Grrr - kanskje var det vinen likevel ... For jeg var i selskap på lørdag, og jeg KUNNE ikke la være å ta litt kålrabistappe til pinnekjøttet (... er bare julemat for meg men....) Og en snei av kaken til dessert. OG vin. Ingen mengder, men en to-tre glass. Og et glass konjakk til kaffen. Stixen ga heller ikke utslag etter denne utskeielsen, så ... Nå er jeg bare spent på når jeg får se rosafargen igjen. Jeg skal IKKE drikke vin før jeg ser at vekta har stabilisert seg på bare NED. Jeg er vant til å drikke litt vin hver helg,men er ikke "hekta" og kan godt la være. Det er bare det at det er en vane. Får lage meg noe annet godt å drikke i stedet. Går jeg ned så snart jeg hopper over helgevinen, så er det DEN som er synderen hos meg.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat