Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 15:27   #20
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise for mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Løs mage etter å ha spist for mye fett er ikke ensbetydende med at alt fettet kommer ut igjen.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Chunky skriver mye, han, men det betyr ikke at jeg ikke får diare av å spise mye fett!

Jeg har aldri sagt at ALT fettet kommer ut igjen. Jeg sier at for mye fett i maten gir diare!

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Du har sagt at om man spiser for mye fett, kommer det som regel ut igjen. Ordet alt har du aldri brukt.

Sitat kitt:
"Altså, spiser man for mye fett, vil det som regel komme ut igjen som fett- diare!"

Nei, jeg har aldri brukt ordet alt, men det har du! I betydning at det er det jeg har sagt!

Men altså, (sånt frem -og tilbake- tull blir for dumt)kan du gå med på følgende da:
For mye fett vil kunne gi diare!