Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 14:58   #21
Ledestjerne
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 51
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Hvor lang tid før fettforbrenninga setter i gang?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

En liten digresjon i forbindelse med et innlegg litt lenger opp, om det å tillate seg "småsprekker".

Har gått ned, ganske så jevnt og trutt, siden oppstart i oktober. Men; Det er helt uten "sprekk"! De to gangene jeg har drukket vin (kaller ikke det sprekk, det har vært innenfor mine karbo-grenser, og har ikke spist noe "ulovlig" i den forbindelse) så har vekten stått stille i to uker etterpå.. Så, jo, for en del av oss null sprekk til for å holde maskineriet (fettforbrenningen) igang, andre tåler adskillig mer. Vi er forskjellige, og må forholde oss til at det er sånn. Innbiller meg at for meg er det sånn at om jeg "ramler skikkelig utpå", så må jeg starte på null, omtrent. Og gå ut fra at det kan ta opptil 4 uker før min forbrenning igjen er på (min) topp. Enda godt jeg hverken lengter etter smågodt, kaker eller pasta..

Rettferdig? Njaa.. Er vel ting man kan bli utsatt for, som er verre..

Takk for svar! Trur det var blant anna meg som spurte om dette her. Eg ser at du har gått ned masse. Kor lenge har du holdt deg til dette kostholdet? Starta du i oktober 2009? Det er jo ikkje lenge siden! Har du hatt periodar der du har fulgt opplegget og stått stille likevel? Inspirerande å sjå at det er mange som har klart dette her! Men har du gått ned over 25 kg på under 3 måneder??

Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat