Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 14:45   #107
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Buksene skal være stramme over lårene, synes jeg. Og være store over leggen. Jeg liker litt slengbukser. De skal i alle fall ikke gå inn nederst *grøss* slik som er in nå. For det er vel fortsatt in? Jeg følger ikke så mye med og henger altfor mye med gutter.

Jeg har en joggebukse jeg synes jeg ser slank ut i faktisk! Elsker den buksa, går med den hjemme hele tiden. Den er passelig trang over lårene.

Joda, det ser ut til at det fortsatt er mote. Jeg syns også buksene skal være trange over lårene og gå litt ut. Jeg liker sånne bootcut-bukser. Da får de ikke sånn typisk Elvis-stil. Jeg er ikke heeelt der

Jeg vil også ha en joggebukse jeg ser slank ut i

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat